هنگام خرید سیر سیاه به چه نکاتی توجه کنیم؟/09109483228

آمار مطالب

کل مطالب : 85
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 1
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 4
بازدید سال : 338
بازدید کلی : 4974

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آسمان آبی و آدرس baghestan123.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : محمد
تاریخ : دو شنبه 27 دی 1400
نظرات

 

نحوه مصرف Black garlic چگونه است؟
پیش از هر چیزی باید توجه داشت که نحوه مصرف سیر سیاه تاثیر بسیار زیادی بر تاثیر گذاری این محصول داشته و یکی از شروط اولیه و اصلی به منظور کسب رضایت از نتایج حاصل از مصرف این ترکیب غذایی به شمار می آید.

پیشنهاد می‌شود به منظور تاثیر این ترکیب غذایی بر کاهش وزن، لاغری و تناسب اندام، در صورت عدم ابتلا به بیماری های گوارشی، یک تا سه بوده است سیر را با شکم خالی میل نمایید. افزودن این سیر به عنوان یک چاشنی طعم دهنده در انواع سس ها، سالاد، سوپ، پاستا و نوشیدنی های سرد مانند اسموتی ها، از روش‌های مصرف این ترکیب غذایی بوده و عطر و طعم منحصر به فردی را ایجاد خواهد نمود.

موارد منع مصرف سیر سیاه عبارتند از:

توصیه می شود در صورت وجود هریک از علائم و بیماری های زیر از مصرف خودسرانه سیر اجتناب نموده و حتما با پزشک خود مشورت نمایید.

وجود بیماری های گوارشی، سابقه زخم معده، خونریزی های گوارشی، سوء هاضمه و رفلاکس معده

وجود هرگونه سابقه حساسیت بصیر و ترکیبات موجود در آن

مصرف برخی از داروها مانند انعقاد ها و ترکیبات کاهنده فشار خون

بارداری و شیردهی

وجود هرگونه سابقه حساسیت پوستی به ترکیبات گیاهی و دارویی

 

همانطور که پیشتر نیز گفته شد این ترکیب شگفت انگیز طبیعی دارای قدرت ماندگاری بسیار زیادی بوده و احتیاج به نگهداری در شرایط خاصی نخواهد داشت. توصیه می شود به منظور پیشگیری از فساد زودرس و از دست رفتن خواص این ترکیب، سیر را داخل یک ظرف شیشه ‌ای و یا پلاستیکی ریخته و در دمای اتاق نگهداری نمایید. دور و قرار دادن ترکیب از تابش مستقیم نور خورشید، حرارت، گرما و رطوبت منجر به افزایش طول عمر آن خواهد شد.

خرید سیر سیاه
قبل از خرید سیر سیاه در مورد آن اطلاعات مفیدی کسب کنید: سیر سیاه از تخمیر سیر معمولی به دست می آید. بعد از تخمیر سیر حالت ژله ای پیدا می کند، مزه بد آن از بین می رود و کمی شیرین می شود و رنگ حبه های سیر نیز سیاه می شود. سیر سیاه خیلی راحت تر از سیر معمولی خورده می شود چون بو و مزه تند سیر معمولی را ندارد؛ به علاوه سیر سیاه ۴ تا ۵ برابر خواص درمانی و ضد اکسیدانی بیشتری نسبت به سیر معمولی دارد. سیر سیاه خواص بی نظیر و شگفت انگیزی دارد.

اگر امکان خرید اینترنتی ندارید با فروشگاه بایادی تماس بگیرید: ۰۳۱۹۱۰۱۵۵۱۰

خرید سیر سیاه اصل
خواص سیر سیاه
خواص سیر سیاه برای پیشگیری و درمان بیماری ها عالی است.طبق تحقیقات علمی و پزشکی، سیر سیاه خواص ضد سرطانی قوی دارد که به خاطر مواد آنتی اکسیدان زیاد آن است. سایر خواص سیر سیاه عبارت است از:

پیشگیری از سرطان
کمک به درمان سرطان
لاغری و چربی سوزی
کاهش چربی های مضر خون
پیشگیری از گرفتگی عروق و رگ ها
محافظت از قلب
کنترل قند خون
پیشگیری از دیابت
بهبود دیابت و کاهش عوارض آن
کاهش آلرژی و حساسیت
کاهش التهاب نقاط مختلف بدن مانند مفاصل
سلامت کبد
برای مطالعه خواص بی نظیر سیر سیاه با جزئیات و بر مبنای تحقیقات علمی و مستند پیشنهاد می کنیم این مقاله را مطالعه کنید: خواص سیر سیاه

 

هنگام خرید سیر سیاه به چه نکاتی توجه کنیم؟
۱- سیر سیاه باید از تخمیر سیر تازه و ارگانیک و سالم به دست آمده باشد. تخمیر سیرهای کهنه و مانده یا در حال خراب شدن برای به دست آوردن سیر سیاه کیفیت محصول را پایین می آورد.

۲- فرآیند تخمیر سیر باید با روش های علمی و مطابق تحقیقات انجام شده باشد. زمان تخمیر مناسب برای سیر سیاه حداقل ۴۰ روز است و بهترین دمای تخمیر ۷۰ درجه سانتی گراد. در طول تخمیر رطوبت هوا باید بین ۸۰ تا ۹۰ درصد باشد. بالا رفتن بیش از حد دما باعث خشک شدن سیر سیاه و سخت شدن جویدن و خوردن آن و همچنین شیرین نشدن آن می شود. کم بودن روزهای تخمیر هم می تواند باعث شود خواص درمانی سیر سیاه کمتر از حالت تخمیر کامل شود. بنابراین باید سیر سیاه را از جایی تهیه کنیم که مطمئن هستیم فرآیند تخمیر به درستی و طبق روش های علمی انجام شده است.

 

 

 سیر سیاه در اصفهان



تعداد بازدید از این مطلب: 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود